onsdag 23 juli 2008

Wiiiiiie



de va min älsk som fick mig vilja leva igen efter att Idioten W inte kan hålla sin pitt i styr... idiot... o tack vara dagens samhälle som inte lyssnar på mig (offret) utan säger att de e brist på bevis... men vafan, börja lyssna på oss offer nångång.. åååå nu vart jag arg också när ja börjar tänka på de.. de passar inte in nu... nu ska vi ju va lyckliga.. eller???

näe, detta kommer ju följa mig resten av livet.... fy fan va han har förstört mitt liv!
har även mina underkläder hoss polisen än, gruvar mig för o hämta ut dom... så dom får nog slänga dom, även om min bh kostade 600kr.. men jag vill inte se dom.. mår illa av bara tanken.. usch.... idiot!!! det som hände, har fått mig att förstå, att man kan inte lite på nån... även om man känner en person , eller som ja, jag trodde iaf att jag kände honom... så gör han sådär!!! nej fy fan!! neeeej men ge dig nu ammie..

aja dags o sova ... besiktning av lägenhet sen 4 timmars tåg resa... jiiiippiiii :D..

Älskar dig min älsk!!! <3>

1 kommentar:

Millaan sa...

GRATTIS GUMMAN =D =D =D !!!!!!!!!!!!

Faen vad jag är glad för eran skull ! du har allt du kan önska dej snart juh !! =D ÄLSKAR DEEJ MEST AV ALLT GUMMAN INGET KAN SKILJA OSS ÅT!!