tisdag 12 augusti 2008

Natta <3


Gumman....Vid den här tiden, Den här kvällen, för 3 år sedan, satt jag o planerade din födelsedag gumman... jag satt hemma hos syrrans son daniel o planerade din födelsedag... jag hade ordnat så jag skulle komma o hämta dig i polisbil.. vi skulle ut o cruisa i mora i en polisbil!! men, jag fick avboka det.... Imorgon bitta för 3 år sedan,minns jag att Daniel kommer in till mig o sa att en från behandlingshemmet hade ringt o frågat efter din pappa, då förstod jag att nånting hade hänt .. de gick några timmar, jag hade en klump i magen, jag ringde ditt behandlingshem o frågade efter dig.. dom svarar mig " vi kan inte säga vart Natta är just nu" DÅ fattade jag... dom brukar alltid fråga om dom kan lämna ett medelande.. jag bröt ihop.. grät i flera timmar, sen kommer min syster, din pappa o en tjej från akuten o berättar hur allt gått till.. berättar att min gumma, min natta är död *GRÅTER*

Inga kommentarer: