tisdag 5 augusti 2008

Nu så!

Ja, jag har börjat träna lite smått.. springer upp för trappan när jag ska upp till mig, tar en halvtimmes promenad varje kväll... det är iaf en början.. =) känns iaf sköönt! idag gick jag så fort att jag fick ont i benen.. jag gick en halvtimmes tur på 20 min ca :p men de va ju bara för att skogen där jag gick var så igenväxt så jag såg ju inte om de stod nå älgar där... uffa, hatar dom djuren! o jag vet ju att dom finns där man minst anar det, speciellt här på heden!!
Aja, har lite problem med min syster, men de fixar väl sig.. åker till älsk nästa vecka så de blir nog bra... jag har tagit hem Doolys till min lägenhet nu... de verkar gå bra :D.. så ensamt o sitta ensam..aja jag har nog babblat på om en massa skiit nu.. men iaf :)
ska se klart på sex and the city nu!! skriver nog mer imorn!!!

Puss...

Jag älskar dig Mathias

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag köpte en motionscykel som jag ställt framför TV:n. Tänkte cykla samtidigt som jag ser på TV. Men kruxet är att jag aldrig ser på TV. Alltså då blir det inget av med cyklandet heller..suck! Kram

Anonym sa...

Hur går det till? Att gå en halvtimmes tur på 20 min?????